آرشیو شهریور ماه 1401

شركت بارمان وب ارائه‌ دهنده خدمات طراحي سايت شركتي و فروشگاهي تهران, سئو تضميني, طراحي سايت با شرايط اقساطي،مشاوره و پشتيباني يكساله رايگان.

عناصر مهم در طراحي لوگو حرفه اي☀️قيمت طراحي لوگو حرفه اي

۱ بازديد

در سطح بسيار پايه،لوگوها نمادهايي هستند كه از متن و تصاوير تشكيل شده اند و به ما كمك مي كنند برندهايي را كه دوست داريم شناسايي كنيم، اما آنها مي توانند حرف بيشتري براي گفتن داشته باشند! يك لوگوي خوب سنگ بناي برند شماست.

لوگو به مشتريان كمك مي كند تا بفهمند شما چه كاري انجام مي دهيد، چه كسي هستيد و براي چه چيزي ارزش قائل هستيد. اين براي يك تصوير كوچك مسئوليت بزرگي است! در اينجا لوگو را تعريف ميكنيم و اينكه چگونه مي توان از آن حداكثر استفاده را كرد.براي طراحي لوگو حرفه اي ميتونيد با كارشناسان شركت بارمان وب تماس بگيريد.

لوگو نمادي متشكل از متن و تصاوير است كه يك كسب و كار را مشخص مي كند. يك لوگوي خوب نشان مي دهد كه يك شركت چه كاري انجام مي دهد و برند براي چه چيز هايي ارزش قائل است. بسته به نوع، يك لوگو معمولاً از يك نماد يا علامت تجاري و يك لوگو تايپ به همراه يك برچسب تشكيل شده است.

لوگو چه كاري انجام مي دهد؟

لوگوها به غير از ظاهر زيبا عملكرد هاي زيادي را انجام مي دهند. لوگو شما را از رقبا متمايز مي كند. شايد اساسي ترين كاركرد لوگو اين باشد كه به كسب و كار شما يك علامت منحصر به فرد بدهد كه شما را از ساير مشاغل متمايز كند. قبل از اينكه براي كسب و كار خود يك لوگو طراحي كنيد، بايد در مورد ظاهر رقباي خود تحقيق كنيد تا بتوانيد موقعيت خود را به دست آوريد. ويژه در صورتي مهم است كه كسب و كار شما داراي رقابت باشد (كه 99.9 درصد آنها داراي رقابت هستند).

بررسي كنيد كه چگونه لوگوي دندانپزشكي كاكتوس با در نظر گرفتن ويژگي منحصر به فرد در جغرافيا و تبديل آن به يك مسواك، خود را از درياي لوگوهاي دندان كليشه اي در صنعت دندانپزشكي جدا مي كند. البته، شما نمي خواهيد آنقدر غيرعادي باشيد كه مشتريان احتمالي برند شما را درك نكنند.

لوگو اطلاعات كليدي در مورد كسب و كار شما را مشخص مي كند

همراه با مرز بندي كسب و كار شما، يك لوگوي خوب همچنين اطلاعات مهمي در مورد شركت به مشتري ارائه مي دهد: لوگو مي تواند هم با خدماتي كه در حرفه خود ارائه مي كنيد و هم با جمعيت مورد نظر و ارزش هاي برند شما ارتباط برقرار كند.
به عنوان مثال، يك شركت ممكن است از تصاوير مدار در لوگوي خود استفاده كند تا نشان دهد كه در صنعت نرم افزار فعاليت مي كند يا از رنگ خاصي مثل سبز براي تعهد به محيط زيست استفاده كنند و حتي از يك فونت شيك براي بر جسته كردن و لوكس بودن حرفه شان استفاده كنند.

طراحي لوگو باعث شناخت برند مي شود

لوگوها همچنين يك تأثير بصري به جاي مي گذارند كه به مشتريان تان يادآوري مي كند كه حرفه شما پابرجاست.به عبارت ديگر، لوگوها مي توانند ارتباط بصري پرقدرت با يك كسب و كار ايجاد كنند.

اين ارتباط به مشتريان كمك مي كند تا برند شما را در ذهن نگه دارند. به برندهايي مانند نايك يا مك دونالد فكر كنيد، كه لوگوهاي آن را مي‌توان فوراً با نام يا بدون نام ضميمه در همه جا تشخيص داد. جاي تعجب نيست كه لوگوها بخش مركزي هويت يك برند هستند.

عناصر مهم در طراحي لوگو حرفه اي

اكنون كه مي دانيم يك لوگو چه كاري انجام مي دهد، بياييد ببينيم آنها از چه چيزي ساخته شده اند. در حالي كه هيچ پاسخ قطعي وجود ندارد، ما مي توانيم برخي از عناصر رايج طراحي لوگو را تجزيه كنيم. اين عناصر با هم 7 نوع لوگو را تشكيل مي دهند.

طراحي لوگو تايپوگرافي

زماني كه نوبت به شكل مي رسد، يك لوگو معمولا حاوي نوعي عنصر تايپوگرافي است اين مي تواند از يك حرف تك به سبك مونوگرام تا مخفف يا عنوان كامل كسب و كار متغير باشد.

 طراحي لوگو تصوير سازي

گاهي طراحي لوگو تايپوگرافي با نمادها يا نشانه هاي تصويري همراه است. اينها مي توانند معرف يا متشكل از عناصر هندسي خيالي باشند. در موارد خاص، لوگوها همچنين شامل عناصر تزئيني مانند كارهاي خطي يا نقطه گذاري تصويري مانند ستاره هاي كوچك يا خطوط نقطه چين هستند كه قطعا به تنهايي تصوير خاص و مستقل ايجاد نمي كنند.

رنگ در طراحي لوگو

بعد از طراحي اوليه لوگو، رنگ مي آيد. لوگوها مي توانند سياه و سفيد، تك رنگ يا رنگارنگ باشند لوگوهاي رنگارنگ اغلب داراي پالت رنگ هستند كه يا هم خانواده ي رنگ هاي مشابه يا مكملي از رنگ هاي سرد يا گرم هستند.

متن زمينه در طراحي لوگو

در برخي موارد، زمينه اي كه در طراحي لوگو حرفه اي استفاده مي شود نيز تعريف مي شود پس در نظر گرفتن زمان و جايگاه استفاده از لوگوها مهم هست. معمولاً ما لوگوها را آنلاين، روي كارت هاي ويزيت، در ويترين فروشگاه ها و تبليغات مي بينيم و آن را چاپ مي كند. اما كسب و كار شما ممكن است نيازهاي خاصي داشته باشد.

قيمت طراحي لوگو حرفه اي

پيش از پاسخ به سوال قيمت طراحي لوگو، هزينه طراحي لوگو حرفه اي يا تعرفه طراحي آرم و مواردي از اين دست، بايد گفت كه اساسا نرخ گذاري روي يك خدمت خاص، به عوامل متعددي بستگي دارد و اينگونه نيست كه يك نرخ ثابت و معين مثل يك كالاي مصرفي وجود داشته باشد.

مهارت طراح، تجربه طراح، عضويت در انجمن صنفي طراحان گرافيك، رزومه قوي، خلاقيت و پشتيباني و فرآيند حرفه اي بريف طراحي لوگو، سبك طراحي لوگو، تعداد اتود لوگو اسم ، زمان انجام پروژه، زبان طراحي، و موارد ديگر در اين قيمت طراحي لوگو حرفه اي موثر است. براي اطلاع از جزييات بيشتر،با كارشناسان ما تماس بگيريد.

عناصر ثابت يا پويا در طراحي لوگو حرفه اي

يكي از انشعابات قابل ذكر كه در طراحي لوگو وجود دارد تصميم به ايجاد يك لوگوي ثابت كه همه جا يكسان به نظر مي رسد يا يك لوگو پويا كه بسته به زمينه آن تغيير مي كند.

تفاوت لوگو با برندينگ چيست؟

يكي از اشتباهات رايج كه اغلب مي بينيم درك تفاوت بين لوگو و برند است پيچيده به نظر مي رسد اما تفاوت بسيار ساده است: برند شما مجموعه اي از تصوراتي است كه مردم درباره شركت شما دارند به عبارت ديگر، مي توان آن را به عنوان ذهنيت تصويري بزرگي در نظر گرفت كه بر روي مشتري شركت شما تاثير مي گذارد مي توان اين تاثير را از طريق چيزهاي زيادي مانند تبليغات، آگهي‌هاي بازرگاني، خدمات مشتري و حتي لوگو به جا بگذاريد.

درست است، لوگوي شما بخشي از برندسازي شماست (نه برعكس) براي مثال، در حالي كه لوگوي اپل نمادين است و فورا قابل تشخيص است، اين فقط چيزي نيست كه هويت برند ظريف، با كاربري آسان و مشتري پسند آنها را ايجاد مي كند.

آن صفات از طريق انتخاب طراحي هاي شما در تبليغات بيلبورد،پيام هاي بازرگاني،طراحي وب و چيدمان سايت فروشگاهي مطرح مي شوند. لوگو ارتباط بصري آن چيزها را به سادگي دارد به علاوه بياييد با آن روبرو شويم، اپل بدون آن اپل دوست داشتني و تا حدي خورده شده يكسان نخواهد بود.

 طراحي لوگو شركت



طراحي سايت شركتي☀️قيمت طراحي سايت☀️ساخت سايت شركتي

۱ بازديد

شركت ها ،نهادها و موسسات با طراحي سايت شركتي حرفه اي و اختصاصي ميتوانند رزومه ، پروژه ها و محصولات يا خدمات خود را بدون داشتن محدوديت مكاني و محدوديت زماني، معرفي نمايند. طراحي سايت شركتي بايد شامل امكانات فراوان و ويژگي هاي مناسبي از جمله موارد زير باشد:

صفحه اصلي سايت شركتي (home page)

اين صفحه اي است كه اكثر مردم در ابتدا مي بينند، و به اين ترتيب، بايد به همه بگويد كه شما چه كسي هستيد و شركت شما چه مي كند. محتواي صفحه اصلي(home page)  سايت شركتي شما بايد به اندازه ي جذاب باشد تا در عرض چند ثانيه توجه بازديدكنندگان را به خود جلب كند. صفحه اصلي سايت شما بايد به خوبي طراحي شده باشد طوريكه سريع لود شود و حرفه اي به نظر برسد. مطالعاتي وجود دارد كه نشان مي دهد شما پنج دهم ثانيه فرصت داريد تا افراد را متقاعد كنيد كه در وب سايت شما بمانند.

محتواي صفحه اصلي (home page)  سايت شركتي شامل موارد زير مي باشد:

شرح كوتاهي از اينكه چه كسي هستيد و چه كاري انجام مي دهيد، توضيح مختصري در مورد خدمات و محصولات خود و شايد برخي نكات مهم در مورد اينكه چگونه مي توانيد به مشتري يا مشتري احتمالي خود كمك كنيد.

 صفحه درباره ما وب سايت شركتي

بازديدكنندگان تمايل دارند اطلاعات بيشتري در مورد اينكه چه كساني پشت شركت هستند رو بشناسند. صفحه درباره ما يكي از پربازديدترين صفحات در هر وب سايت است. اين صفحه بايد خلاصه اي از شركت شما و افرادي را كه استخدام مي كنيد (با بيوگرافي و تصاوير كاركنان، يا بيوگرافي از خودتان بعنوان كارفرما) و هرگونه دستاورد ويژه اي كه دريافت كرده ايد و همچنين يك صفحه شامل روش هاي متفاوتي است كه همان كالا يا خدمات را به ديگران ارائه مي دهيد.

صفحه خدمات سايت شركتي

در اين صفحه مي توانيد جزئيات خدماتي را كه ارائه مي كنيد را فهرست كنيد. قبل از تشريح آنها صفحه را با خلاصه اي از خدماتي كه مد نظرتان است شروع كنيد. اگر خدمات شما گسترده باشد پس توضيحات آنها بسيار گسترده است لذا آنها را به بخش هايي تقسيم كنيد و همچنين به صفحه ي اول سايت لينك پيوند اضافه كنيد تا خوانندگان بتوانند در مورد يك سرويس خاص اطلاعات بيشتري كسب كنند.براي ساخت سايت شركتي بايد اينو مورد در نظر بگيريد.

 صفحه محصولات وب سايت (در صورت ارائه محصولات)

اين صفحه براي ارائه جزئيات در مورد محصولاتي است كه مي فروشيد. قبل از فهرست كردن صفحه را با خلاصه اي كوتاه از محصولات خود شروع كنيد. اگر چندين محصول را مي فروشيد و اطلاعات گسترده اي در مورد هر محصول داريد، آنها را به دسته هاي تقسيم كنيد و لينك پيوند را به صفحات محصول آنها اضافه كنيد.

 صفحه پرسش و پاسخ سايت شركتي

صفحه پرسش‌هاي متداول فضاي براي پاسخگويي به متداول‌ ترين سوالاتي است كه از شما پرسيده مي‌شود.صفحه سؤالات متداول آنچه را كه بايد همه در يك صفحه بدانند را مي گويد همين باعث صرفه جويي در وقت شما براي پاسخ دادن به همان سوالاتي ميشود كه به صورت فردي پرسيده مي شود. براي هر پرسش يك پاسخ صادقانه ارائه كنيد.

پاسخ‌ هاي شما بايد فراخواني براي اقدام باشد و مشتري احتمالي را متقاعد كند كه گام بعدي را براي هر آنچه را كه مي‌ فروشيد بردارد. متداول ترين سوالاتي كه بيشتر از شما پرسيده مي شود بايد در اين صفحه باشد. چنين سوالاتي همچنين بايد هر گونه شك و ترديدي را كه مشتري ممكن است داشته باشد را برطرف كند تا بتواند به اندازه كافي براي خريد از شما احساس امنيت كند.

صفحه نقد،بررسي وب سايت شركتي

اين بخش براي نشان دادن نظرات مثبتي است كه شركت شما دريافت كرده است در صورت امكان، عكس‌ها و اطلاعات تماس موسس (لينك پيوند رسانه‌ هاي اجتماعي او، نه شماره تلفن شخصي او) را اضافه كنيد اين به صفحه نقد بررسي اعتبار مي بخشد. هر كسي مي‌تواند نظر بنويسد، اما آنهايي كه عكس‌ هاي افراد واقعي را دارند مي‌توان آن‌ ها را در منبع واقعي رديابي كرد و اعتماد ايجاد كرد.

صفحه تماس با ما وب سايت شركتي

صفحه تماس شما تمام راه هايي را كه مي توانند با شما در تماس باشند به مشتريان احتمالي نشان مي دهد همچنين مهم است كه شماره تلفن، آدرس ايميل و آدرس پستي فيزيكي خود را در پاورقي در تمام صفحات وب سايت خود، در صورت امكان، داشته باشيد.

بخش وبلاگ و مقالات سايت

وبلاگ يك صفحه نيست، زيرا يك وبلاگ مجموع همه پست هاي وبلاگ است. وبلاگ يك وب سايت بخشي از يك وب سايت است كه از پست هاي مرتبط با موضوع (مانند نوشته هاي مجله) تشكيل شده است. پست‌هاي وبلاگ معمولاً به ترتيب زماني معكوس فهرست مي‌شوند و آخرين پست وبلاگ در ابتدا ظاهر مي‌شود اگر يك وب سايت كسب و كار بدون وبلاگ داريد، به طور جدي شانس خود را از دست داده ايد. پس وبلاگ خود را به عنوان بهترين و مقرون به صرفه ترين ابزار بازاريابي خود در نظر بگيريد زيرا يك وبلاگ باعث ايجاد بازديد، جذب مشتري احتمالي و فروش مي شود.

يك نظرسنجي توسط هاپ استاپ نشان داد كه 57٪ از مشاغلي كه وبلاگ دارند از طريق آن فروش محصول داشته اند.يك وبلاگ به شركت شما صدايي مي دهد، فضايي را براي كسب و كارتان ايجاد مي كند كه مي توانيد داستان شركت خود را بگوييد، تخصص خود را به اشتراك بگذاريد و با مشتريان خود مشاركت داشته باشيد.

آخرين صفحه خبرها سايت شركتي

اينجاست كه مي توانيد به رسانه ها بپردازيد. در اين بخش، شما بايد لينك هاي پيوند به مقالات نوشته شده در مورد كسب و كار خود را ارسال كنيد همچنين بيانيه هاي مطبوعاتي، تبليغات، ويدئوهاي نمايش داده شده را به ساير پلتفرم هاي شناخته شده ارسال كنيد.

صفحه سياست حفظ حريم خصوصي وب سايت

سياست حفظ حريم خصوصي براي هر طراحي وب سايت شركتي ضروري است اين صفحه به بازديدكننده وب سايت شما اجازه مي دهد تا آگاه شوند با اطلاعات شخصي كه در اختيار شما قرار مي دهند چه خواهيد كرد. در اين صفحه، به بازديدكننده سايت اطلاع داده شود كه چگونه از اطلاعات و داده هاي شخصي (مانند تبليغات، كوكي ها، ايميل ها و غيره) جمع آوري شده استفاده مي شود و اينكه آيا با اشخاص ديگر به اشتراك گذاشته مي شود يا خير. شما بايد به شدت به سياست حفظ حريم خصوصي خود پايبند باشيد.

صفحه شرايط و ضوابط وب سايت

مشابه سياست حفظ حريم خصوصي ذكر شده در بالا، صفحه شرايط و ضوابط معمولاً براي اكثر وب سايت ها ضروري است. اين صفحه شامل "قوانين" است كه بازديدكننده از سايت شما بايد موافقت كند تا براي استفاده از وب سايت شركتي شما از آن تبعيت كند.

صفحه نقشه سايت سايت شركتي

نقشه هاي سايت در دو قالب ارائه مي شوند XML نقشه هاي سايت(اين‌ها براي ربات‌هاي موتور جستجو ساخته شده‌اند، به موتورهاي جستجو كمك مي‌كنند محتواي شما را كشف كنند و از ديدگاه سئو خوب است).صفحه نقشه سايت يك صفحه فهرست است كه تمام صفحات وب شما را در وب سايت خود فهرست مي كند.

صفحه خطاي 404 (صفحه يافت نشد) در وب سايت

صفحه ي با اين عنوان.عتوان صفحه يافت نشد از نظر فني صفحه "خطاي 404" ناميده مي شود در واقع صفحه اي است كه بازديدكنندگان شما وقتي صفحه وب وجود ندارد يا منتقل شده و حتي منقضي شده است به آن هدايت مي شوند. از آنجايي كه يك صفحه خطاي 404 مي تواند يك صفحه استاندارد HTML باشد، مي توانيد آن را به هر نحوي كه مي خواهيد سفارشي كنيد.

 

قيمت طراحي سايت شركتي

خدمات سئو سايت حرفه اي☀️قيمت سئو سايت☀️سئو سايت فروشگاهي

۱ بازديد

براي موفقيت سايت شما نحوه بهينه سازي وب سايت براي سئو و جذب مشتري بسيار مهم است لذا اين اطمينان حاصل مي كند كه وب سايت شما دقيقاً به همان قاطعيت كه بايد كار مي كند. اگر سئو سايت خوبي داشته باشيد، مي توانيد ترافيك بيشتري جذب كنيد و فرصت هاي بيشتري براي تبديل مشتريان احتمالي به دست آوريد وب‌ سايتي كه براي جذب مشتري بهينه شده است، معمولاً معيارهاي بهتري مانند زمان در صفحه و نرخ پرش دارد، كه گوگل ممكن است آن را در رتبه بالاتري قرار دهد. نكات و تكنيك هاي زير به شما مي آموزد كه چگونه وب سايت خود را براي سئو  و بهينه كنيد تا به بهترين نحو عمل كنيد.

سئو سايت

سئو مخفف "بهينه سازي موتور جستجو" است. اين فرآيند افزايش ترافيك وب سايت شما از طريق نتايج موتورهاي جستجو است. اين به وب سايت شما كمك مي كند تا قابل شناسايي تر شود وقتي مشتريان احتمالي عبارات مرتبط با برند تجاري شما را جستجو مي كنند، شانس بيشتري براي شناسايي وب سايت شما و جذب مشتري را خواهند داشت.

تصور كنيد كه يك كسب و كار تناسب اندام داريد شما نكات رژيمي و ورزشي را در وب سايت خود ارائه مي دهيد شما هم مطالبي در مورد كاهش وزن داريد با شيوه هاي خوب سئو سايت، شخصي كه كلمه كليدي مانند "چگونه وزن كم كنيم" را جستجو مي كند ممكن است شانس بيشتري براي يافتن آن مقاله و شناسايي برند تجاري شما داشته باشد دقيقا اين قدرت سئو سايت است.

5 دليل براي بهينه سازي و سئو سايت

5 دليل براي بهينه سازي و سئو سايت

براي يادگيري نحوه بهينه سازي براي جذب مشتري و سئو وب سايت دلايل زيادي وجود دارد ابتدا بايد بدانيد براي ايجاد يك يك وب سايت ناب تر و سازنده تر آنها چگونه با هم كار مي كنند. بياييد به پنج دليل خاص براي بهينه سازي سريع و مداوم سايت خود در طول زمان نگاه كنيم.

1. مخاطبان هدف خود را مشخص كنيد

مخاطبان هدف خود را مشخص كنيد

فروشندگان گاهي اوقات احساس مي كنند كه با گوگل ناهماهنگ هستند. به عنوان مثال، موتور جستجو نمي تواند بهترين محتواي خود را رتبه بندي كند، يا پس از به روز رساني الگوريتمي شاهد افت شديد ترافيك هستند. اما در واقعيت، اهداف شما و گوگل يكسان است.

• براي مخاطبان خود بهترين محتواي ممكن را ارائه دهيد.

• يك سابقه كاربري مثبت وب سايت ايجاد كنيد.

• محتوايي كه ارزش قابل توجهي ارائه مي دهد را در اولويت قرار دهيد.

 

شما فقط به روش هاي مختلف آن را دنبال مي كنيد. گوگل ميليون ها وب سايت را تجزيه و تحليل مي كند، در حالي كه شما در حال تجزيه و تحليل رفتارهاي مخاطب خاص خود هستيد گوگل بيشتر از 200 المان براي رتبه بندي استفاده مي كند تا تصميم بگيرد كدام قسمت از محتوا در صفحه اول نتايج موتور جستجو ظاهر شود. الگوريتم توجه دقيقي به علائم يك صفحه وب خاص را نشان ميدهد كه جستجوگران به دنبال اطلاعات آن هستند.

وقتي روي سئو سايت شركتي تمركز مي كنيد، معنايي كلمات كليدي اوليه و پنهان مرتبط با هدف جستجو را انتخاب مي كنيد. شما محتوايي را مي‌نويسيد كه مردم دوست دارند بخوانند و مطمئن مي‌شويد كه توضيحات متا را ارائه مي دهيد به گوگل كمك مي كنيد كه آن را بهتر درك كند. چگونگي بهينه سازي همزمان وب سايت براي سئو وب سايت و تبديل جذب مشتري كمك مي كند رابطه بهتري بين سايت شما و موتورهاي جستجو ايجاد كنيد.

2. ترافيك ارگانيك سايت خود را افزايش دهيد

يك كسب و كار به طور متوسط حدود 1 درصد از كل درآمد خود را صرف تبليغات مي كند. اگر كسب و كار شما 1 ميليون دلار در سال درآمد دارد، ممكن است 10000 دلار براي تبليغات هزينه كنيد. در حالي كه ممكن است درصد كمي به نظر برسد، اما افزايش مي يابد. برخي از صنايع تك فروشي، به ميزان قابل توجهي براي تبليغات هزينه مي كنند. زمان و در صورت لزوم پول خود را براي رشد ترافيك ارگانيك خود سرمايه گذاري كنيد. ممكن است خيلي طول بكشد، اما در عوض نتايج بيشتري در صفحه اول گوگل دوام مي‌آورند و باعث تبديل بيشتر جذب مشتري مي‌شوند.

 

3. از ترافيك موجود در وب سايت سرمايه گذاري كنيد

وقتي مردم از وب سايت شما بازديد مي كنند، نمي خواهيد آنها را به اطراف بچرخانند و آنجا را ترك كنند. در عوض، شما مي خواهيد تأثيري ماندگار بگذاريد و آنها را تشويق به بازگشت كنيد. يادگيري نحوه بهينه سازي و سئو سايت براي تبديل نياز به درك تجربه كاربر داريد. بفهميد كه بازديدكنندگان چگونه سايت شما را هدايت مي كنند، آيا صفحه را به پايين اسكرول مي كنند يا خير،و هر چند وقت يكبار روي تماس ها براي كال تو اكشن شما كليك مي كنند.

سئو سايت فروشگاهي

سئو سايت فروشگاهي ممكن است كار بسيار ساده اي باشد و در يك زمان بسيار كم و با هزينه اي مناسب انجام شود اما در عين حال ميتواند يك كار بسيار پيچيده و زمانبر باشد.راحتي يا سخت بودن سايت ها توسط رقباي شما مشخص ميشود. اما با انجام اقدامات بالا مطمئن باشيد كه ميتوانيد براحتي با استاندارد هاي خود گوگل رتبه و جايگاه مناسبي را براي خود كسب كنيد.

اگر شخصي در ليست ايميل شما ثبت نام كرد، مي توانيد در تاريخ بعد با پيشنهادات، مشوق ها و موارد ديگر با او تماس بگيريد. همچنين مي توانيد بازديدكنندگان را تشويق كنيد تا شما را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنند، از صفحات محصول شما بازديد كنند و پست هاي وبلاگ شما را بخوانند. استفاده از ترافيك موجود به بهبود نرخ تبديل شما كمك مي كند زيرا درصد بيشتري از ترافيك ارگانيك شما تبديل مي شود و شما مي دانيد كه مخاطبان شما به چه پيشنهادي پاسخ خواهند داد و چگونه آن را به شيوه اي جذاب به آنها ارائه دهيد.

4. كاركرد استفاده از وب سايت رو افزايش دهيد

هر كسي مي تواند وب سايت طراحي كند حتي يك وب سايت زيبا اما تعداد بسيار كمتري مي تواند وب سايتي ايجاد كند كه به طور قابل اعتماد تبديل ايجاد كند. به هر حال، ميانگين نرخ تبديل در تمام صنايع كمتر از 2.5 درصد است. حال، مي خواهيد مخاطبان شما با نرخ هاي بسيار بالاتري تبديل شوند. براي انجام اين كار، بايد مخاطبان خود را از نزديك بررسي كنيد و آنچه را كه نياز دارند و انتظار دارند به آنها ارائه دهيد.

 

اگر تحقيق را انجام داده ايد و داده ها را در سايت خود اعمال كرده ايد، مي توانيد انتظار جهش در نرخ تبديل را داشته باشيد. از نتايج وفاداري به برند اين است كه افرادي كه از سايت شما بازديد مي كنند به سرعت آنچه را كه نياز دارند را پيدا مي كنند و از برند شما براي ارائه آن قدرداني مي كنند.با اين حال، پشتيباني و سئو سايت هميشه در اولويت است. بدون ترافيك، نمي توانيد تبديل داشته باشيد. يك سايت با محتواي ارزشمند و چشمگير فرصت هاي زيادي براي تبديل بازديدكنندگان ايجاد كنيد.

5. به مخاطبان خود آنچيزي را بدهيد كه انتظار دارند

اين سناريو را تصور كنيد: شما يك سايت تجارت الكترونيك داريد كه كفش مي فروشد. يك مشتري به يك جفت كفش جديد براي دويدن نياز دارد و در گوگل جستجوي بهترين كفش براي دوندگان را انجام مي دهد. شما يك پست وبلاگ طولاني و كامل در مورد انتخاب كفش هاي دويدن، شامل توصيه هاي برند و اطلاعات براي انواع كفش دويدن را نوشته ايد. بازديد كننده مقاله را مي خواند. در پايان، شما يك آهنرباي سربي داريد كه رايگان نمودار اندازه و تناسب اندام را براي دوندگان ارائه مي دهد. تنها كاري كه بازديدكننده بايد انجام دهد اين است كه در ليست ايميل شما ثبت نام كند.

 

شما فورا آهنرباي سرب را براي بازديد كننده مي فرستيد. چند روز بعد، يك كد كوپن براي فروشگاه آنلاين خود به همراه تصاوير كفش هاي دويدن ارسال مي كنيد. مشتري متوجه مي شود كه شما چيزي را داريد كه نيازهاي او را برآورده مي كند و اين تخفيف باعث ايجاد انگيزه براي فروش فوري مي شود.همانطور كه مي بينيد، سئو  وب سايت و بهينه سازي نرخ تبديل دست به دست هم مي دهند. اگر انتظارات مخاطبان خود را برآورده كنيد و به آنها كمك كنيد آنچه را كه مي خواهند پيدا كنند،

8 مرحله ساده براي انجام سئو سايت حرفه اي

براي شروع، بايد سئو سايت خود را تقويت كنيد تا ترافيك بيشتري را جذب كنيد. مراحل زير شما را براي موفقيت در سئو آماده مي كند. سپس مي‌توانيد تمركز خود را روي نرخ تبديل‌ها قرار دهيد و در عين حال به ادامه به‌ روزرساني و انتشار محتواي جديد خود بپردازيد.

1. تمام داده هاي وب سايت خود را تجزيه و تحليل كنيد

ممكن است يك تكه داده به خودي خود چيزي به شما نگويد، اما وقتي داده هاي زيادي جمع آوري مي كنيد، متوجه الگوها مي شويد. اگر چند نفر از سايت شما بازديد كنند و نتوانند روي لينك شما كليك كنند(CTR)، ممكن است مشكلي داشته باشيد.با اين حال، اگر درصد زيادي از بازديدكنندگان شما (CTR) شما را ناديده بگيرند، ممكن است نياز به انجام برخي تنظيمات داشته باشيد.

بررسي گزارش‌هاي رفتار كاربر و داده‌هاي سرچ كنسول گوگل

گزارش‌ هاي رفتار كاربر به شما نشان مي‌دهد كه افراد پس از ورود به سايت شما چگونه رفتار مي‌كنند، در حالي كه داده‌هاي (جي اس سي) معيارهاي كليدي، مانند تعداد جلسات ، نرخ پرش و موارد ديگر را رديابي مي‌كنند. داده ها را براي الگوهاي خاص تجزيه و تحليل كنيد. منابع ارجاع مي توانند چيزهاي زيادي در مورد بازديدكنندگان به شما بگويند. مردم چگونه سايت شما را پيدا مي كنند؟ به دنبال صفحاتي باشيد كه ترافيك و تبديل بيشتري نسبت به بقيه دارند. موفقيت آن صفحه را مهندسي معكوس كنيد تا آن را در سراسر سايت خود تكرار كنيد.براي استعلام از قيمت سئو سايت ميتونيد با كارشناسان بارمان وب تماس بگيريد.

2. پيدا كردن كلمات كليدي براي سئو سايت

پيدا كردن كلمات كليدي براي سئو سايت

سال‌ ها پيش، مي‌توانستيد يك كلمه كليدي را انتخاب كنيد،يك مقاله 300 كلمه‌ اي بنويسيد و روز بعد براي آن كلمه كليدي رتبه‌بندي كنيد. سئو ديگر اينطور كار نمي كند. ابزارهايي مانند Ubersuggest به شما كمك مي كند كلمات كليدي مرتبط با جايگاه كسب و كار خود را پيدا كنيد.

و از آن براي يافتن كلمات كليدي طولاني در جهت هماهنگي با هدف مشتريان احتمالي از آن استفاده كنيد. به اين فكر كنيد كه چرا آنها يك كلمه كليدي خاص را جستجو مي كنند و اميدوارند در صفحه اي در مورد آن چيزي پيدا كنند. با يك كلمه كليدي گسترده شروع كنيد.

 

به عنوان مثال، ممكن است شما پيشنهاد سوار شدن به سگ را بدهيد، بنابراين با يك كلمه كليدي مانند "لانه سگ" شروع كنيد.Ubersuggest ليستي از كلمات كليدي را در اختيار شما قرار مي دهد كه مي توانيد به روش هاي مختلفي فيلتر كنيد. شما به دنبال كلمات كليدي طولاني هستيد كه بتوانيد از آنها براي جذب مخاطب خاص استفاده كنيد. اين كار را بارها و بارها انجام دهيد زيرا صفحات بيشتري براي سايت خود ايجاد مي كنيد. مقالات طولاني و كاملي بنويسيد كه تا حد امكان اطلاعات بيشتري در مورد موضوع ارائه دهد.

3. محتواي طولاني و پر ارزش براي سئو سايت توليد كنيد

طبق گفته بافر طول ايده آل براي يك پست وبلاگ 1600 كلمه است. اگرچه اين فقط يك نقطه شروع است قبل از اينكه در مورد طول بهينه محتواي خود تصميم بگيريد، كلمه كليدي اصلي خود را در گوگل جستجو كنيد و از 10 نتيجه برتر در صقحه اول گوگل بازديد كنيد. آيا برخي از آن صفحات بيش از 1600 كلمه هستند؟ وبلاگ شما نيز بايد در همين حدود باشد.

4.درون صفحه را براي سئو سايت بهينه سازي كنيد

سئوي درون صفحه به شما مي گويد كه چگونه هنگام ساخت، صفحات خاص وب سايت خود را بهينه كنيد. عواملي مانند عناوين، تيترها، URL ها و متا تگ ها در اين دسته قرار مي گيرند. ترجيحاً تا حد امكان از كلمه كليدي خود در عنوان استفاده كنيد، همچنين در URL، حداقل يك عنوان فرعي بايد ظاهر شود.كلمات كليدي و مرتبط خود را در سراسر محتواي سايت، تيترها و alt تصوير گسترش دهيد، براي هر كدام زمينه هاي زيادي را در نظر بگيريد تا گوگل به درستي بفهمد در مورد چه چيزي صحبت مي كنيد.

5.بهينه سازي سئو off-page

سئو off-page سئوي خارج از سايت نيز ناميده مي شود به روش هايي اشاره دارد كه در آن شما وب سايت خود را از طريق ابزارهاي خارجي بهينه مي كنيد. وبلاگ نويسي، فعاليت در رسانه هاي اجتماعي، بازاريابي تأثيرگذار و ذكر برند تجاري همگي مي توانند سئو سايت شما را بهبود ببخشند.

ما به طور خاص در مورد بك لينك ها كمي بعد بحث خواهيم كرد، اما لينك ها به طور كلي مي توانند تفاوت زيادي در سئو سايت ايجاد كنند. شما نمي خواهيد از سايت هاي كوچك و كم اعتبار لينك دريافت كنيد. آنها كمكي نخواهند كرد (و مي توانند آسيب بزنند). در عوض، شما مي خواهيد هنگام تحقيق در مورد بك لينك ها، نشريات معتبر را هدف قرار دهيد.

6. بهينه سازي نسخه موبايل وب سايت براي سئو

بهينه سازي نسخه موبايل وب سايت براي سئو

از آنجايي كه افراد بيشتري از طريق دستگاه هاي تلفن همراه به وب سايت ها دسترسي پيدا مي كنند، نمي خواهيد اين تبديل هاي احتمالي را در بي مهري رها كنيد. علاوه بر اين، گوگل اول ايندكس موبايل را در نظر ميگيرد، به اين معني كه اگر روي ريسپانسيو موبايل تمركز كنيد، ممكن است رتبه بهتري كسب كنيد.

7. افزايش سرعت صفحات وب سايت

سرعت صفحات سايت در سئو سايت و نرخ تبديل اهميت دارد. اگر از وب‌ سايتي بازديد مي‌كنيد كه بارگيري آن براي هميشه طول مي‌كشد، احتمالاً روي دكمه «بازگشت» كليك كرده و به دنبال چيز ديگري مي‌گرديد. به طور مشابه، اگر فرمي را پر مي كنيد كه به دليل سرعت پايين از ارسال امتناع مي كند، در نهايت منصرف خواهيد شد. سرعت لود صقحات در گوگل آگاهي ارزشمندي در مورد سرعت بارگيري سايت شما در همه دستگاه ها و موارد خاصي كه مي توانيد براي سريعتر كردن سايت خود برطرف كنيد را به شما مي دهد.

8. بك لينك هاي با كيفيت در سايت ايجاد كنيد

بك لينك هاي با كيفيت در سايت ايجاد كنيد

بك لينك ها يك عامل اصلي براي كمك به رتبه بهتر وب سايت شما هستند. هنگامي كه سايت هاي با كيفيت بالا به سايت شما لينك مي دهند، گوگل اين لينك را به عنوان نشانه اي از اعتبار سايت شما تفسير مي كند.

همانطور كه يك پروفايل بك لينك محكم مي سازيد، صفحات شما در رتبه هاي بالاتري قرار مي گيرند. دريافت بك لينك هاي با كيفيت نيازمند تلاش است، اما نتايج را خواهيد ديد. ارسال ايميل به اينفلوئنسرها و وبلاگ هاي ديگر در جايگاه خود را در نظر بگيريد. مقاله خود را با آنها به اشتراك بگذاريد و آنها را به صفحه اي كه در آن بخشي از محتواي آنها را به اشتراك گذاشته ايد نشان دهيد.

فعاليت بر روي برند (برند سازي)

يكي از كار هايي كه وظايف هر سئوكار ميباشد فعاليت بر روي برند و برندسازي مي باشد/ نبايد فقط به فكر خريد يكباره مشتري باشيد بلكه بايد شرايطي را ايجاد كنيد كه مشتريان شما، علاوه بر اينكه خودشان تبديل به مشتري دائمي سايت شما شوند، سايت شما را نيز به دوستان آشنايان خود نيز معرفي بكنند و در خريد هاي بعدي خود به جاي جستجو كردن كلمات كليدي در گوگل، اسم برند شما را جستجو كنند و از طريق سايت شما محصول خود را پيدا كنند.

سئو سايت در تهران

شركت سئو سايت در تهران

طراحي سايت فروشگاهي☀️قيمت طراحي سايت فروشگاهي

۳ بازديد

طراحي سايت فروشگاهي،قيمت طراحي سايت فروشگاهي

استفاده و كار كردن با سايت فروشگاهي، كاري بسيار سهل و آسان به شمار مي رود، به منظور ايجاد يك تجربه خريد مناسب براي مشتري لازم است تا شما نخست ماهيت محصولات خود را به وي معرفي كرده و البته به وي تضمين دهيد كه سايت فروشگاهي شما از بالاترين سطح امنيت سايبري نيز برخوردار مي باشد. شما به راحتي مي توانيد تنها با استخدام كردن يك طراح سايت معتبر و خوشنام، يك سايت فروشگاهي مناسب و ارزشمند را طراحي كرده و از آن استفاده نماييد.

در اين مقاله سعي داريم تا جوانب مختلفي از مواردي را كه براي طراحي سايت فروشگاهي معتبر به آن ها نياز داريد را معرفي نماييم:

نمايش توضيحات و تصاويري از محصولات در صفحه جزييات وب سايت فروشگاهي

هدف از طراحي يك سايت فروشگاهي، طبيعتا فروش بيش از يك دسته از محصولات خواهد بود. در حقيقت ارائه تصاويري حرفه اي از محصولات موجود و همچنين توضيحات شفاف و روشن براي هر يك از آن ها را مي توان گامي بزرگ در جهت بازاريابي محصولات توصيف كرد.

نمايش تصويري محصولات مي تواند در صورتي كه كيفيت اين تصاوير بالا بوده و به صورتي حرفه اي نيز گرفته شده باشند، موجب جذب مشتري بيشتر به آن ها گردند. البته توصيه مي كنيم كه از تصاوير با ابعادي به مراتب بزرگ تر بيشتر استفاده نماييد، زيرا براي مشتريان جذابيت به مراتب بيشتري را خواهد داشت، و البته نيز مي تواند موجب طبيعي تر به نظر رسيدن آن ها گردد.

براي ارتقاي سطح تجربه مشتريان از فروشگاه، بهتر است تا تعداد تصاوير بيشتري را در طي يك صفحه از محصول به مشتري نمايش دهيد، تا نماي فروشگاهي شما هر چه بيشتر طبيعي به نظر برسد. البته حتما بايد در يك صفحه بيش از يك محصول را نمايش دهيد، زيرا در هنگام جستجو و سرچ كردن اين امر باعث مي شود تا حس بهتري به مشتري انتقال داده شده و همچنين حس و توانايي انتخاب را در وي به چالش بكشيد.

عدم ارائه اطلاعات غلط به مشتري 

در ضمن همواره به ياد داشته باشيد تا هيچ گاه اطلاعات غلط به مشتري و مخاطبان خود ارائه ننماييد. زيرا اين امر باعث ايجاد خدشه در اعتماد مشتري نسبت به سايت شما گرديده و ديدگاه او نسبت به ميزان خلاقيت شما را نيز به مراتب كاهش خواهد داد. ارائه اطلاعات غلط حتي مي تواند شامل ارائه تصويري از محصول با رنگي متفاوت از آن چيزي كه هست نيز باشد. از هر محصولي در هر سايزي و رنگي كه هست، اطلاعات و توضيحاتي دقيق و روشن و كوتاه ارائه نماييد. اين اطلاعات براي ايجاد تصويري ذهني در تصورات مخاطب بسيار مناسب خواهد بود. يك نكته كه لازم است در اين جا گوشزد شود، مي تواند ارائه تصاوير مختلف از زواياي متفاوت از يك محصول باشد كه براي ارتقاي سطح ارتباط و اعتماد مشتري با سايت فروشگاهي شما بسيار ضروري نيز خواهد بود.

طراحي سبد خريد در طراحي سايت فروشگاهي 

يكي از مواردي كه وجود آن در يك سايت فروشگاهي ضرورت دارد، طراحي كردن بخشي به عنوان سبد خريد است. حتما تاكنون در سايت هاي فروشگاهي داخلي خودمان همچون ديجي كالا چندين بار اين سبد خريد را ملاحظه كرده ايد.

در سبد خريد شما به مشتري اجازه انتخاب تعدادي بيشتر از محصول را داده تا در كنار يكديگر آن ها را با هم مقايسه كرده و موارد مورد نياز و ضروري را از ميان آن ها انتخاب نمايد.

 طراحي صفحات سايت فروشگاهي بصورت ريسپانسيو

امروزه به علت افزايش ميزان استفاده از گوشي براي انجام سرچ هاي اينترنتي، ضرورت دارد تا سايت ها به صورتي طراحي شوند، كه در قالب صفحات گوشي هاي تلفن هاي همراه نيز قادر به استفاده ساده و آسان از آن ها باشيد.

به اين قابليت در اصطلاح طراحي سايت ريسپانسيو بودن گفته مي شود. افزودن اين آيتم امروزه براي طراحان سايت تبديل به يك ضرورت شده است و ديگر نمي توان از آن به عنوان يك آپشن نام برد.

 امنيت سايبري در سايت فروشگاه

براي ايمن بودن يك سايت فروشگاهي لازم است تا آن را حتما به SSL مجهز نماييم. داشتن قابليت SSL مي تواند موجب شود تا رمزگشايي هاي اطلاعاتي در سايتي كه از اين امتياز برخوردار است از امنيت به مراتب بيشتري برخوردار گردد. سايت هاي فروشگاهي همواره نيازمند استفاده از داده هاي كارت هاي اعتباري و همچنين اطالاعات پرداختي مي باشند، در كنار آن نيز لازم است اطلاعات خصوصي اي از مشتريان خود را همچون شماره هاي تلفن و يا آدرس هاي ايميل مشتريان خود را داشته باشند مشتريان نيز در مقابل به دليل به اشتراك گذاري اطلاعات خصوصي خود در اين سايت هاي فروشگاهي انتظار دارند تا حريم خصوصي آن ها رعايت شده و اين اطلاعات به بيرون درج پيدا ننمايد.استفاده از توانمندي SSL مي تواند موجب شود تا سايت فروشگاهي شما در محافظت از اطلاعات خصوصي مشتريان قابليت هاي به مراتب بهتري را به دست آورد.

البته هر چقدر هم كه شما از نرم افزارهاي به روز و قدرتمند استفاده كنيد، باز هم شانس مورد حمله قرار گرفتن سايت شما بسيار بالا خواهد بود، به شما توصيه مي نماييم تا هيچ گاه شماره و اطلاعات كارت هاي اعتباري مشتريان خود را در سايت خود ذخيره سازي ننماييد.

بهينه سازي عملكرد سايت 

تمامي مشتريان از سايت هايي كه سرعت عملكرد آن ها پايين باشد متنفر مي باشند. مخصوصا افرادي كه با موبايل به سايت فروشگاهي مراجعه مي نمايند، به محض اين كه متوجه مي شوند سرعت يك سايت پايين است، فورا سراغ سايت فروشگاهي ديگري خواهند رفت. سايتي را مي توان با عملكرد و سرعت بالا خطاب نمود كه زمان عكس العمل آن كمتر از 3 و يا در نهايت 4 ثانيه به طول انجامد.

افزايش سرعت و بهينه سازي وب سايت فروشگاهي

1. از نرم افزاهاي CSS و همچنين جاوا اسكريت استفاده نماييد. استفاده از اين ها باعث مي شود تا واكنش سايت ارتقا يافته و عملكرد بهبود يابد.
2. سعي كنيد تصاوير سايت را تا حد ممكن فشرده و كوچك نماييد. اين امر سرعت دانلود را به خوبي افزايش خواهد داد
3. براي افزايش سرعت و كاهش مدت زمان لود شدن توصيه مي شود تا از كش استفاده نماييد.

 

قيمت طراحي سايت

اين روزها فريلنسرها كه به صورت فردي طراحي سايت انجام مي‌دهند و شركت طراحي سايت كه به صورت تيمي پروژه را پيش مي‌برند پيشنهادات متفاوتي براي قيمت طراحي سايت ارائه مي‌دهند كه مشتريان را با يك سوال مهم روبه‌رو مي‌كنند؛ چرا براي صنف طراحان هزينه طراحي سايت تعريف مشخص و يكساني وجود ندارد؟ پاسخ كوتاه اينكه: كار طراحي وب سايت بسيار كيفي است.اما در نهايت انتخاب را بر عهده شما مي‌گذاريم. لازم به ذكر است در طراحي سايت كيفيت پشتيباني به اندازه كيفيت انجام پروژه و حتي بيشتر اهميت دارد و پشتيباني خوب تنها توسط شركت هاي با تجربه و سابقه بدرستي انجام مي‌شود.

 پشتيباني از سايت 

همواره مشتريان علاقه دارند تا از سايتي استفاده نمايند كه به آن ها ارزش بخشيده و در صورتي كه به كمك نياز داشته باشند آن را از آن ها دريغ نورزد. يكي از بهترين كارها براي تامين اين نياز ايجاد بخش هاي ارتباط مستقيم با مشتريان مي باشد. سعي كنيد تا در سايت خود بخشي را به عنوان ارتباط با ما و به صورت زنده به صورت 24 ساعتي تعبيه نماييد. امروزه با پيشرفت هايي كه در زمينه علوم ارتباطات ايجاد شده است، تامين اين خواسته كار چندان مشكلي نمي باشد.

 آپشن هاي پرداختي در سايت 

يكي از بهترين مواردي كه مي تواند در ساخت سايت فروشگاهي ضرورت داشته باشد، برخودار بودن از تنوع پرداختي خواهد بود. البته در ايران مي توان تنها از اين امكان جهت استفاده از كارت هاي بانكي مختلف بهره برداري كرد ولي در خارج مي توان امكانات بسيار زيادي را در اين چهارچوب جاي داد.

 قابليت جستجوي سريع در وب سايت فروشگاهي 

يكي از ويزگي هاي سايت فروشگاهي برخوردار بودن از آيتم جستجو كردن به صورت مهمان مي باشد. معمولا در سايت هاي فروشگاهي يكي از موارد ضروري ثبت نام كردن است. بسياري از افراد تمايل ثبت نام كردن در سايت هاي مختلف را دارا نمي باشند، به همين خاطر، ترجيح مي دهند قبل از ثبت نام كردن، به صورت مهمان نخست سايت فروشگاهي را ارزيابي كرده و در صورت مناسب دانستن آن افدام به ثبت نام نمايند.

 قابليت سرچ شدن سايت شما از سوي موتورهاي جستجو گر

يكي از مهم ترين قابليت ها كه وجود آن ها مي تواند براي سايت فروشگاهي ضرورت داشته باشد، وجود بخشي است كه لازم مي باشد تا به موتورهاي جستجو گر براي افزايش دادن سرعت خود در فضاي داخلي سايت فروشگاهي شما كمك نمايد. به اين ترتيب مشتري بدون نياز به اپليكيشن سايت شما، مي تواند از طريق مرورگر ها نيز وارد سايت شما شده و با بررسي و مناسب بودن سايت، در آن ثبت نام نمايد.

 

شركت طراحي سايت تهران