طراحي سايت شركتي☀️قيمت طراحي سايت☀️ساخت سايت شركتي

شركت بارمان وب ارائه‌ دهنده خدمات طراحي سايت شركتي و فروشگاهي تهران, سئو تضميني, طراحي سايت با شرايط اقساطي،مشاوره و پشتيباني يكساله رايگان.

طراحي سايت شركتي☀️قيمت طراحي سايت☀️ساخت سايت شركتي

۲ بازديد

شركت ها ،نهادها و موسسات با طراحي سايت شركتي حرفه اي و اختصاصي ميتوانند رزومه ، پروژه ها و محصولات يا خدمات خود را بدون داشتن محدوديت مكاني و محدوديت زماني، معرفي نمايند. طراحي سايت شركتي بايد شامل امكانات فراوان و ويژگي هاي مناسبي از جمله موارد زير باشد:

صفحه اصلي سايت شركتي (home page)

اين صفحه اي است كه اكثر مردم در ابتدا مي بينند، و به اين ترتيب، بايد به همه بگويد كه شما چه كسي هستيد و شركت شما چه مي كند. محتواي صفحه اصلي(home page)  سايت شركتي شما بايد به اندازه ي جذاب باشد تا در عرض چند ثانيه توجه بازديدكنندگان را به خود جلب كند. صفحه اصلي سايت شما بايد به خوبي طراحي شده باشد طوريكه سريع لود شود و حرفه اي به نظر برسد. مطالعاتي وجود دارد كه نشان مي دهد شما پنج دهم ثانيه فرصت داريد تا افراد را متقاعد كنيد كه در وب سايت شما بمانند.

محتواي صفحه اصلي (home page)  سايت شركتي شامل موارد زير مي باشد:

شرح كوتاهي از اينكه چه كسي هستيد و چه كاري انجام مي دهيد، توضيح مختصري در مورد خدمات و محصولات خود و شايد برخي نكات مهم در مورد اينكه چگونه مي توانيد به مشتري يا مشتري احتمالي خود كمك كنيد.

 صفحه درباره ما وب سايت شركتي

بازديدكنندگان تمايل دارند اطلاعات بيشتري در مورد اينكه چه كساني پشت شركت هستند رو بشناسند. صفحه درباره ما يكي از پربازديدترين صفحات در هر وب سايت است. اين صفحه بايد خلاصه اي از شركت شما و افرادي را كه استخدام مي كنيد (با بيوگرافي و تصاوير كاركنان، يا بيوگرافي از خودتان بعنوان كارفرما) و هرگونه دستاورد ويژه اي كه دريافت كرده ايد و همچنين يك صفحه شامل روش هاي متفاوتي است كه همان كالا يا خدمات را به ديگران ارائه مي دهيد.

صفحه خدمات سايت شركتي

در اين صفحه مي توانيد جزئيات خدماتي را كه ارائه مي كنيد را فهرست كنيد. قبل از تشريح آنها صفحه را با خلاصه اي از خدماتي كه مد نظرتان است شروع كنيد. اگر خدمات شما گسترده باشد پس توضيحات آنها بسيار گسترده است لذا آنها را به بخش هايي تقسيم كنيد و همچنين به صفحه ي اول سايت لينك پيوند اضافه كنيد تا خوانندگان بتوانند در مورد يك سرويس خاص اطلاعات بيشتري كسب كنند.براي ساخت سايت شركتي بايد اينو مورد در نظر بگيريد.

 صفحه محصولات وب سايت (در صورت ارائه محصولات)

اين صفحه براي ارائه جزئيات در مورد محصولاتي است كه مي فروشيد. قبل از فهرست كردن صفحه را با خلاصه اي كوتاه از محصولات خود شروع كنيد. اگر چندين محصول را مي فروشيد و اطلاعات گسترده اي در مورد هر محصول داريد، آنها را به دسته هاي تقسيم كنيد و لينك پيوند را به صفحات محصول آنها اضافه كنيد.

 صفحه پرسش و پاسخ سايت شركتي

صفحه پرسش‌هاي متداول فضاي براي پاسخگويي به متداول‌ ترين سوالاتي است كه از شما پرسيده مي‌شود.صفحه سؤالات متداول آنچه را كه بايد همه در يك صفحه بدانند را مي گويد همين باعث صرفه جويي در وقت شما براي پاسخ دادن به همان سوالاتي ميشود كه به صورت فردي پرسيده مي شود. براي هر پرسش يك پاسخ صادقانه ارائه كنيد.

پاسخ‌ هاي شما بايد فراخواني براي اقدام باشد و مشتري احتمالي را متقاعد كند كه گام بعدي را براي هر آنچه را كه مي‌ فروشيد بردارد. متداول ترين سوالاتي كه بيشتر از شما پرسيده مي شود بايد در اين صفحه باشد. چنين سوالاتي همچنين بايد هر گونه شك و ترديدي را كه مشتري ممكن است داشته باشد را برطرف كند تا بتواند به اندازه كافي براي خريد از شما احساس امنيت كند.

صفحه نقد،بررسي وب سايت شركتي

اين بخش براي نشان دادن نظرات مثبتي است كه شركت شما دريافت كرده است در صورت امكان، عكس‌ها و اطلاعات تماس موسس (لينك پيوند رسانه‌ هاي اجتماعي او، نه شماره تلفن شخصي او) را اضافه كنيد اين به صفحه نقد بررسي اعتبار مي بخشد. هر كسي مي‌تواند نظر بنويسد، اما آنهايي كه عكس‌ هاي افراد واقعي را دارند مي‌توان آن‌ ها را در منبع واقعي رديابي كرد و اعتماد ايجاد كرد.

صفحه تماس با ما وب سايت شركتي

صفحه تماس شما تمام راه هايي را كه مي توانند با شما در تماس باشند به مشتريان احتمالي نشان مي دهد همچنين مهم است كه شماره تلفن، آدرس ايميل و آدرس پستي فيزيكي خود را در پاورقي در تمام صفحات وب سايت خود، در صورت امكان، داشته باشيد.

بخش وبلاگ و مقالات سايت

وبلاگ يك صفحه نيست، زيرا يك وبلاگ مجموع همه پست هاي وبلاگ است. وبلاگ يك وب سايت بخشي از يك وب سايت است كه از پست هاي مرتبط با موضوع (مانند نوشته هاي مجله) تشكيل شده است. پست‌هاي وبلاگ معمولاً به ترتيب زماني معكوس فهرست مي‌شوند و آخرين پست وبلاگ در ابتدا ظاهر مي‌شود اگر يك وب سايت كسب و كار بدون وبلاگ داريد، به طور جدي شانس خود را از دست داده ايد. پس وبلاگ خود را به عنوان بهترين و مقرون به صرفه ترين ابزار بازاريابي خود در نظر بگيريد زيرا يك وبلاگ باعث ايجاد بازديد، جذب مشتري احتمالي و فروش مي شود.

يك نظرسنجي توسط هاپ استاپ نشان داد كه 57٪ از مشاغلي كه وبلاگ دارند از طريق آن فروش محصول داشته اند.يك وبلاگ به شركت شما صدايي مي دهد، فضايي را براي كسب و كارتان ايجاد مي كند كه مي توانيد داستان شركت خود را بگوييد، تخصص خود را به اشتراك بگذاريد و با مشتريان خود مشاركت داشته باشيد.

آخرين صفحه خبرها سايت شركتي

اينجاست كه مي توانيد به رسانه ها بپردازيد. در اين بخش، شما بايد لينك هاي پيوند به مقالات نوشته شده در مورد كسب و كار خود را ارسال كنيد همچنين بيانيه هاي مطبوعاتي، تبليغات، ويدئوهاي نمايش داده شده را به ساير پلتفرم هاي شناخته شده ارسال كنيد.

صفحه سياست حفظ حريم خصوصي وب سايت

سياست حفظ حريم خصوصي براي هر طراحي وب سايت شركتي ضروري است اين صفحه به بازديدكننده وب سايت شما اجازه مي دهد تا آگاه شوند با اطلاعات شخصي كه در اختيار شما قرار مي دهند چه خواهيد كرد. در اين صفحه، به بازديدكننده سايت اطلاع داده شود كه چگونه از اطلاعات و داده هاي شخصي (مانند تبليغات، كوكي ها، ايميل ها و غيره) جمع آوري شده استفاده مي شود و اينكه آيا با اشخاص ديگر به اشتراك گذاشته مي شود يا خير. شما بايد به شدت به سياست حفظ حريم خصوصي خود پايبند باشيد.

صفحه شرايط و ضوابط وب سايت

مشابه سياست حفظ حريم خصوصي ذكر شده در بالا، صفحه شرايط و ضوابط معمولاً براي اكثر وب سايت ها ضروري است. اين صفحه شامل "قوانين" است كه بازديدكننده از سايت شما بايد موافقت كند تا براي استفاده از وب سايت شركتي شما از آن تبعيت كند.

صفحه نقشه سايت سايت شركتي

نقشه هاي سايت در دو قالب ارائه مي شوند XML نقشه هاي سايت(اين‌ها براي ربات‌هاي موتور جستجو ساخته شده‌اند، به موتورهاي جستجو كمك مي‌كنند محتواي شما را كشف كنند و از ديدگاه سئو خوب است).صفحه نقشه سايت يك صفحه فهرست است كه تمام صفحات وب شما را در وب سايت خود فهرست مي كند.

صفحه خطاي 404 (صفحه يافت نشد) در وب سايت

صفحه ي با اين عنوان.عتوان صفحه يافت نشد از نظر فني صفحه "خطاي 404" ناميده مي شود در واقع صفحه اي است كه بازديدكنندگان شما وقتي صفحه وب وجود ندارد يا منتقل شده و حتي منقضي شده است به آن هدايت مي شوند. از آنجايي كه يك صفحه خطاي 404 مي تواند يك صفحه استاندارد HTML باشد، مي توانيد آن را به هر نحوي كه مي خواهيد سفارشي كنيد.

 

قيمت طراحي سايت شركتي

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد