طراحي لوگوي حرفه اي،طراحي لوگو در تهران

شركت بارمان وب ارائه‌ دهنده خدمات طراحي سايت شركتي و فروشگاهي تهران, سئو تضميني, طراحي سايت با شرايط اقساطي،مشاوره و پشتيباني يكساله رايگان.

طراحي لوگوي حرفه اي،طراحي لوگو در تهران

۲ بازديد

در سطح بسيار پايه،لوگوها نمادهايي هستند كه از متن و تصاوير تشكيل شده اند و به ما كمك مي كنند برندهايي را كه دوست داريم شناسايي كنيم، اما آنها مي توانند حرف بيشتري براي گفتن داشته باشند! يك لوگوي خوب سنگ بناي برند شماست. لوگو به مشتريان كمك مي كند تا بفهمند شما چه كاري انجام مي دهيد، چه كسي هستيد و براي چه چيزي ارزش قائل هستيد. اين براي يك تصوير كوچك مسئوليت بزرگي است! در اينجا لوگو را تعريف ميكنيم و اينكه چگونه مي توان از آن حداكثر استفاده را كرد.

طراحي لوگو حرفه اي متشكل از متن و تصاوير است كه يك كسب و كار را مشخص مي كند. يك لوگوي خوب نشان مي دهد كه يك شركت چه كاري انجام مي دهد و برند براي چه چيز هايي ارزش قائل است. بسته به نوع، يك لوگو معمولاً از يك نماد يا علامت تجاري و يك لوگو تايپ به همراه يك برچسب تشكيل شده است.براي اطلاع از قيمت طراحي لوگو ميتونيد با شركت طراحي لوگو بارمان وب تماس بگيريد.

لوگو چه كاري انجام مي دهد؟

لوگوها به غير از ظاهر زيبا عملكرد هاي زيادي را انجام مي دهند. لوگو شما را از رقبا متمايز مي كند. شايد اساسي ترين كاركرد لوگو اين باشد كه به كسب و كار شما يك علامت منحصر به فرد بدهد كه شما را از ساير مشاغل متمايز كند. قبل از اينكه براي كسب و كار خود يك لوگو طراحي كنيد، بايد در مورد ظاهر رقباي خود تحقيق كنيد تا بتوانيد موقعيت خود را به دست آوريد. ويژه در صورتي مهم است كه كسب و كار شما داراي رقابت باشد (كه 99.9 درصد آنها داراي رقابت هستند).

بررسي كنيد كه چگونه لوگوي دندانپزشكي كاكتوس با در نظر گرفتن ويژگي منحصر به فرد در جغرافيا و تبديل آن به يك مسواك، خود را از درياي لوگوهاي دندان كليشه اي در صنعت دندانپزشكي جدا مي كند. البته، شما نمي خواهيد آنقدر غيرعادي باشيد كه مشتريان احتمالي برند شما را درك نكنند.

لوگو اطلاعات كليدي در مورد كسب و كار شما را مشخص مي كند

همراه با مرز بندي كسب و كار شما، يك لوگوي خوب همچنين اطلاعات مهمي در مورد شركت به مشتري ارائه مي دهد: لوگو مي تواند هم با خدماتي كه در حرفه خود ارائه مي كنيد و هم با جمعيت مورد نظر و ارزش هاي برند شما ارتباط برقرار كند.

لوگو نقطه اي براي شروع برندينگ شما مي باشد و يك لوگو حرفه اي مانند هر عنصر بازاريابي اگر به درستي اجرا شود، تضمين كننده موفقيت شركت شما خواهد بود. لوگوها در بردارنده پيام و هويت شركت شما هستند به همين دليل هنگام سفارش لوگو بايد به مولفه هاي زيادي توجه كنيد. هنگام سپردن كار ساخت لوگو شركت خود، بايد اطلاعات لازم را در اختيار طراحان قرار دهيد تا آنها مطابق آنچه كه شما در ذهن داريد اقدام به طراحي لوگو حرفه اي شركت شما كنند.
به عنوان مثال، يك شركت ممكن است از تصاوير مدار در  طراحي لوگو خود استفاده كند تا نشان دهد كه در صنعت نرم افزار فعاليت مي كند يا از رنگ خاصي مثل سبز براي تعهد به محيط زيست استفاده كنند و حتي از يك فونت شيك براي بر جسته كردن و لوكس بودن حرفه شان استفاده كنند.

طراحي لوگو حرفه اي باعث شناخت برند مي شود

لوگوها همچنين يك تأثير بصري به جاي مي گذارند كه به مشتريان تان يادآوري مي كند كه حرفه شما پابرجاست.به عبارت ديگر، لوگوها مي توانند ارتباط بصري پرقدرت با يك كسب و كار ايجاد كنند. اين ارتباط به مشتريان كمك مي كند تا برند شما را در ذهن نگه دارند. به برندهايي مانند نايك يا مك دونالد فكر كنيد، كه لوگوهاي آن را مي‌توان فوراً با نام يا بدون نام ضميمه در همه جا تشخيص داد. جاي تعجب نيست كه لوگوها بخش مركزي هويت يك برند هستند.

چرا بيزينس ها به لوگو نياز دارند؟

هنگام راه اندازي يك كسب و كار جديد، شايد به فكر طراحي لوگو حرفه اي نباشيد، اما ساخت لوگو مي تواند به شناخت درست مخاطبان از فعاليت شما كمك كند. طراحي يك لوگو زيبا مي تواند باعث هويت بخشيدن به كسب و كار شما شده و اعتبار برند شما را افزايش دهد؛ همچنين با وجود اينكه بسياري از رقبا خدماتي مشابه شما دارند، ساخت لوگو حرفه اي كمك مي كند تا مشتريان تمايزي بين شما و مخاطبانتان قائل شوند. در بسياري از موارد، مشتريان نام تجاري شما را فراموش خواهند كرد اما لوگو شما در ذهن آنها ثبت خواهد شد و اين نشان دهنده اهميت طراحي لوگو حرفه اي براي كسب و كارها مي‌باشد.

طراحي لوگو حرفه اي

مغز انسان ها در هر برخوردي دو لحظه سرنوشت ساز را ثبت مي كند كه پاك كردن آن غير ممكن است؛ اولين برخورد و آخرين برخورد. استفاده از سمبل ها و نشانه ها در ساخت لوگو يكي از راه هاي تاثير گذار براي نمايش اطلاعات به مخاطبين مي باشد كه مي تواند جايگاه برند را در ديد آنها تغيير دهد.

ساخت و لوگو حرفه اي براي بيزينس شما نشان دهنده چهره شركت است و همانطور كه ميدانيد شما فقط يكبار فرصت ايجاد حس خوب در اولين نگاه را داريد. در طراحي لوگو حرفه اي علاوه بر زيبايي، مهمترين پارامتر موثر، متمايز سازي شما از ساير رقبا مي‌باشد؛ به بيان ساده، لوگو متن يا تصويري است كه علاوه بر شناسايي برند تجاري شما به مخاطبان، باعث آگاهي آنها از نوع كسب و كار شما مي شود. جدا از تقويت برند، طراحي حرفه‌اي لوگو مي تواند ابزاري موثر براي وفاداري مشتريان به برند باشد.

عناصر مهم در طراحي لوگو حرفه اي

اكنون كه مي دانيم يك لوگو چه كاري انجام مي دهد، بياييد ببينيم آنها از چه چيزي ساخته شده اند. در حالي كه هيچ پاسخ قطعي وجود ندارد، ما مي توانيم برخي از عناصر رايج طراحي لوگو حرفه اي را تجزيه كنيم. اين عناصر با هم 7 نوع لوگو را تشكيل مي دهند.

طراحي لوگو تايپوگرافي

زماني كه نوبت به شكل مي رسد، يك لوگو معمولا حاوي نوعي عنصر تايپوگرافي است اين مي تواند از يك حرف تك به سبك مونوگرام تا مخفف يا عنوان كامل كسب و كار متغير باشد.

 طراحي لوگو تصوير سازي

گاهي لوگو تايپوگرافي با نمادها يا نشانه هاي تصويري همراه است. اينها مي توانند معرف يا متشكل از عناصر هندسي خيالي باشند. در موارد خاص، لوگوها همچنين شامل عناصر تزئيني مانند كارهاي خطي يا نقطه گذاري تصويري مانند ستاره هاي كوچك يا خطوط نقطه چين هستند كه قطعا به تنهايي تصوير خاص و مستقل ايجاد نمي كنند.

طراحي لوگو شخصي

طراحي لوگو حرفه اي شخصي يعني طراحي يك نشان براي يك شخص يا به نوعي يك پرسونال برندينگ. در دنياي امروز لزوما محصولات تجاري و كسب و كارها و شركت ها و سازمانها يك برند نيستند. بلكه اشخاص نيز مي توانند در حوزه كاري و مهارت هاي فردي و اجتماعي خود برند باشند.

اين مدل برندينگ را پرسونال برندينگ مي نامند و يك لوگو شخصي براي اين افراد جزو ضروريات توسعه برند فردي آنهاست. پزشكان، وكلا، سياستمداران، هنرمندان، ورزشكاران، افراد متخصص در يك حوزه خاص و غيره شامل موارد پرسونال برندينگ مي باشند.

رنگ در طراحي لوگو حرفه اي

بعد از طراحي اوليه لوگو حرفه اي، رنگ مي آيد. لوگوها مي توانند سياه و سفيد، تك رنگ يا رنگارنگ باشند لوگوهاي رنگارنگ اغلب داراي پالت رنگ هستند كه يا هم خانواده ي رنگ هاي مشابه يا مكملي از رنگ هاي سرد يا گرم هستند.

متن زمينه در طراحي لوگو حرفه اي

در برخي موارد، زمينه اي كه در طراحي لوگو حرفه اي استفاده مي شود نيز تعريف مي شود پس در نظر گرفتن زمان و جايگاه استفاده از لوگوها مهم هست. معمولاً ما لوگوها را آنلاين، روي كارت هاي ويزيت، در ويترين فروشگاه ها و تبليغات مي بينيم و آن را چاپ مي كند. اما كسب و كار شما ممكن است نيازهاي خاصي داشته باشد.

قيمت طراحي لوگو حرفه اي

پيش از پاسخ به سوال قيمت طراحي لوگو حرفه اي، هزينه طراحي لوگو حرفه اي يا تعرفه طراحي آرم و مواردي از اين دست، بايد گفت كه اساسا نرخ گذاري روي يك خدمت خاص، به عوامل متعددي بستگي دارد و اينگونه نيست كه يك نرخ ثابت و معين مثل يك كالاي مصرفي وجود داشته باشد.

مهارت طراح، تجربه طراح، عضويت در انجمن صنفي طراحان گرافيك، رزومه قوي، خلاقيت و پشتيباني و فرآيند حرفه اي بريف طراحي لوگو، سبك طراحي لوگو، تعداد اتود لوگو، زمان انجام پروژه، زبان طراحي، و موارد ديگر در اين قيمت طراحي لوگو حرفه اي موثر است.حتي گاهي نيازهاي هر برند يا كسب و كاري متفاوت از ديگريست. پس تعيين تعرفه طراحي لوگوي حرفه اي نياز به بررسي آيتم ها و نيازهاي شما دارد. براي اطلاع از جزييات بيشتر،با كارشناسان ما تماس بگيريد.

شركت طراحي لوگو معتبر

شركت طراحي لوگو تهران يا هر شهر ديگري مي تواند گزينه مناسبي براي طراحي نشان تجاري شما و كسب و كارتان باشد. البته لزوما شركت طراحي لوگو حرفه اي تنها گزينه موجود نيست و منظور ما يك تيم حرفه اي طراحي لوگو و يا يك شخص طراح لوگو است كه با تجربه، داراي سبك و مهارت ويژه، و سابقه و رزومه غني و درجه يكي باشد.

طراحي لوگو در تهران

شركت بارمان وب به عنوان يك تيم طراحي لوگو در تهران مستقر است اما هيچ محدوديت مكاني براي سفارش وجود ندارد. در دنياي امروز و با گسترش تكنولوژي هاي ارتباطي، لزوم حضور فيزيكي افراد تقريبا كمرنگ يا حذف شده است و تيم ما نيز به عنوان يك تيم حرفه اي، تقريبا در بيشتر شهرهاي ايران و بسياري از كشورهاي دنيا و تمامي قاره ها طراحي و ساخت لوگو انجام داده و برندهاي زيادي را خلق كرده است.

عناصر ثابت يا پويا در طراحي لوگو حرفه اي

يكي از انشعابات قابل ذكر كه در طراحي لوگو حرفه اي وجود دارد تصميم به ايجاد يك لوگوي ثابت كه همه جا يكسان به نظر مي رسد يا يك لوگو پويا كه بسته به زمينه آن تغيير مي كند.

تفاوت لوگو با برندينگ چيست؟

يكي از اشتباهات رايج كه اغلب مي بينيم درك تفاوت بين لوگو و برند است پيچيده به نظر مي رسد اما تفاوت بسيار ساده است: برند شما مجموعه اي از تصوراتي است كه مردم درباره شركت شما دارند به عبارت ديگر، مي توان آن را به عنوان ذهنيت تصويري بزرگي در نظر گرفت كه بر روي مشتري شركت شما تاثير مي گذارد مي توان اين تاثير را از طريق چيزهاي زيادي مانند تبليغات، آگهي‌هاي بازرگاني، خدمات مشتري و حتي لوگو به جا بگذاريد.

درست است، لوگوي شما بخشي از برندسازي شماست (نه برعكس) براي مثال، در حالي كه لوگوي اپل نمادين است و فورا قابل تشخيص است، اين فقط چيزي نيست كه هويت برند ظريف، با كاربري آسان و مشتري پسند آنها را ايجاد مي كند. آن صفات از طريق انتخاب طراحي هاي شما در تبليغات بيلبورد،پيام هاي بازرگاني،طراحي وب و چيدمان سايت فروشگاهي مطرح مي شوند. لوگو ارتباط بصري آن چيزها را به سادگي دارد به علاوه بياييد با آن روبرو شويم، اپل بدون آن اپل دوست داشتني و تا حدي خورده شده يكسان نخواهد بود.

تاثير رنگ ها در طراحي نشانه 

قرمز در طراحي لوگو

 قرمز نشان دهنده هيجان، اشتياق و خشم است. اگر برند شما پر سر وصدا و جوان است و مي خواهد برجسته باشد، انتخاب خوبي است.

نارنجي در طراحي لوگو

 رنگ نارنجي بسيار كمتر از قرمز استفاده ميشود اما به همان اندازه پر انرژي است. اين رنگ پر جنب و جوش، نشاط آور و بازيگوش است.

زرد در لوگو

 اگر ميخواهيد در دسترس و دوستانه به نظر برسيد،رنگ زرد انتخاب مناسبي است. انرژي، شادي و احساس جواني را القا ميكند.

سيز در  طراحي لوگو

سبز بسيار متنوع است و مي تواند براي هر برندي واقعا مناسب باشد. مخصوصا براي كساني كه ميخواهند با طبيعت ارتباط برقرار كنند، عالي است.

آبي در لوگو

 آبي يك انتخاب بسيار كلاسيك و رايج است. آرام بخش و خنك است و نماد اعتماد و پختگي است.

بنفش در طراحي لوگو

 رنگ بنفش مي تواند بليط شما براي لوكس به نظر رسيدن باشد. بسته به سايه، بنفش مي تواند مرموز، يا زنانه باشد.

صورتي در لوگو

 اگر به دنبال طراحي دخترانه هستيد، هيچ چيز بهتر از صورتي مناسب نيست. اما اين تمام ماجرا نيست! با سايه هايي مانند رز پاستلي،صورتي هزاره يا سرخابي نئوني، صورتي مي تواند به لوگوي شما ظاهري بالغ و خنك، اما همچنان جوان و زنانه بدهد.

قهوه اي در طراحي لوگو

قهوه اي ممكن است در ابتدا يك رنگ عجيب به نظر برسد، اما براي طراحي لوگو هاي قديمي و مردانه بسيار مناسب است. ميتواند به برند شما ظاهري دست ساز، منحصر به فرد و قديمي بدهد.

 مشكي در لوگو

اگر به دنبال ظاهري شيك، مدرن و مجلل هستيد، مشكي انتخاب بسيار خوبي خواهد بود. اگر مي خواهيد آن را ساده نگه داريد، يك لوگوي سياه و سفيد مينيماليستي كاري است كه بايد انجام دهيد.

سفيد در طراحي لوگو

 مي خواهيد طراحي لوگو شما تميز، مدرن و مينيمال به نظر برسد؟ از رنگ سفيد زيادي در طراحي لوگوي خود استفاده كنيد. به عنوان يك رنگ خنثي در تركيب با تمام رنگ هاي ديگر كار مي كند، اما يك لمس تميز، جوان و اقتصادي به آن اضافه مي كند .

خاكستري در طراحي لوگو

اگر مي خواهيد ظاهري بالغ، كلاسيك و جدي داشته باشيد، خاكستري بهترين رنگ است. سايه هاي تيره تر، مرموز تر به نظر مي رسند. در حالي كه سايه هاي روشن تر در دسترس تر هستند.

سفارش طراحي لوگو و آرم

براي ثبت سفارش طراحي لوگو حرفه اي خود، چه به زبان فارسي و چه انگليسي، چه در سبك نشان تصويري و چه لوگوتايپ يا لوگوي تلفيقي، بهتر است ابتدا با كارشناسان ما تماس گرفته كه هم به شما به صورت رايگان مشاوره بدهند و هم بابت هزينه طراحي و همينطور فرايند و مراحل ثبت سفارش طراحي شما را راهنمايي كنند.

طراحي لوگو ارزان

تعرفه و قيمت طراحي لوگو حرفه اي در مجموعه سرو بسيار به صرفه است. تيم ما جهت پايين آوردن قيمت طراحي لوگو، ساخت لوگو را با كمك گرافيست هاي حرفه اي انجام مي دهد كه سالها در اين زمينه فعاليت داشته اند. همين موضوع نيز باعث شده تا لوگو طراحي شده طبق خواسته ها و نياز هاي كارفرما با هزينه بسيار پايين تر نسبت به رقبا طراحي شود.

از ديگر نكات مهم هنگام استفاده خدمات سفارش ساخت لوگو اين است كه تيم طراحي بارمان وب شما را درك كرده باشند تا بتوانند آن را به مشتريان شما منتقل كنند. هنگام سفارش ساخت لوگو بايد به اين مسئله توجه كنيد كه اندازه لوگوها براي استفاده در طيف وسيعي از رسانه ها و بستر ها بايد قابل تغيير باشند. در نهايت به اين موضوع توجه كنيد كه سفارش لوگو به خلاقيت نياز دارد و بهتر است دست طراحان را در اين زمينه باز بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد